نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۲ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شورای وحدت با تحقیق و بررسی افراد توانمند را معرفی می‌کند و دنبال این نیستیم افراد ناصالح را حمایت کنیم/ به شدت نیازمند عقلانیت در انتخاب هستیم

عصر امروز نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان در نشست با اصحاب رسانه استان لرستان گفت: سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایجاد فرصت و زمینه و سهیم شدن مردم برای انتخابات می باشد که مشارکت حداکثری را محقق نماید. به شدت نیازمند عقلانیت در انتخاب افراد هستیم و با عقلانیت و شناخت گذشته افراد می‌توان به انتخاب درست مردم کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، حسن شریعت‌نژاد افزود: شورای وحدت با تحقیق و بررسی افراد توانمند را معرفی می‌کند و دنبال این نیستیم افراد ناصالح را حمایت کنیم.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان اظهار کرد: افراد از این دولت به شدت ناراضی هستند و ممکن است در مشارکت تأثیر بگذارد اما مردم بدانند این فرصت برای انتخاب یک دولت کارآمد و خدمتگزار است و با حضور در پای صندوق رای ،انتخاب درست و تغییر میتوانیم سهم خود را از حاکمیت بگیریم.

وی گفت: تغییر و اصلاحات را باید در صندوق رای دید و نظام این شرایط را فراهم کرده است که افرادی که ایده های جدید و کارآمد دارند خود را نشان دهند.
شریعت نژاد تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی فرد شناخته شده است که نقطه تاریکی در زندگی ندارد و نشان داده که کارآمد و پرچمدار مبارزه با جریان های اختلاس و رانت است و عملاً نشان داده که فردی متوازن و مردمی بوده است .

وی افزود:گفتمان مردم این است که یک نفر بیاید که کارآمد باشد و در مقابل فساد و رانت کارنامه درخشان داشته باشد.

وی بیان کرد: دولت مردان آرامش را برای مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند و اگر اختلافی هست بین خودشان در اتاق های دربسته حل نمایند و اختلاف نظرها را به جامعه نکشند و آنچه قانون است به آن عمل کنند.

شریعت نژاد گفت:کاندیدای شورای شهر احساس نکنند شورای شهر بستری برای آزمون و پرورش افراد نابلد است و مردم نیاز دارند که اتفاقات بزرگتر و مثبتی در حوزه عمران شهری , گردشگری بیفتند که این اتفاقات به دست کسانی صورت میگیرد که عملکرد و کارنامه مثبت، و برنامه اجرایی درست داشته باشند.
شریعت نژاد بیان کرد: با شعار و تعصبات جنایی سیاسی به جایی نخواهیم رسید.

وی گفت: کلید شهر در دست شورای شهر است و اگر شورا شهر موفق و هم دل باشد و یک شهردار مناسب و کارکشته و کار بلد را انتخاب کند اوضاع شهر تغییر خواهد کرد.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با اشاره به اینکه خرم‌آباد زمینه شکوفایی و زیبایی را به طور طبیعی دارد افزود: مردم افرادی را انتخاب کنند که بعدا پشیمان نشوند و احساس نکنند که یک رای انها تاثیری در انتخابات ندارد.

وی اظهار کرد: شورای شهر نسبت به گذشته باید به پله های بالاتر ارتقا پیدا کند و مردم افرادی را انتخاب کنند که نسبت به دوره های قبل باسوادتر و ایده اجرایی داشته باشند./ اقتدار

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید