رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان:
تاریخ: ۹:۰۸ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
طرح تشدید نظارت بر بازار تا پایان تعطیلات ادامه دارد

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان از تشدید روند نظارت و بازرسی از بازار کالاهای اساسی معیشتی در راستای تنظیم بازار شب عید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی بیان داشت: صبح امروز گشت مشترک نظارت وبازرسی بر تنظیم بازار باهمکاری اداره کل تعزیرات استان، اداره صمت، بازرسین جهاد کشاورزی از فروشگاه های زنجیره ای هفت، رفاه، اتکا، شهروند و سایر مرکز عرضه مواد غذایی اساسی ومعیشتی انجام گرفت.

رحیمی ادامه داد: هدف از این بازدید سرزده و پایش مستمر، بررسی نحوه توزیع اصناف، رعایت قیمت مصوب توسط مراکز عرضه، ممانعت از گرانفروشی وکم فروشی ها و نیز بررسی سایر تخلفات مانند عدم رعایت درج قیمت است.

او اذعان داشت: این بازدید با همکاری القاصی رییس تعزیرات حکومتی استان در سطح بازار انجام گرفت و به موجب احراز تخلف در چند واحد صنفی، ۵۶ بسته مرغ، گوشت چرخ کرده و برنج و ماهی تاریخ گذشته نیز کشف و ضبط شدند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و ضرورت نظارت بر اقلام ضروری، تاکید کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و بازدید سرزده از واحدهای صنفی و فروشگاه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

رحیمی در پایان خطاب به بازاریان خاطرنشان کرد: برای همه صنوف درج قیمت اجناس بر روی کالا، نصب قیمت بر روی کلیه اجناس به نحوی که رویت آن برای مشتری آسان باشد، داشتن فاکتور خرید، رعایت پروتکلهای بهداشتی ، زدن دوز سوم واکسن و نصب کارت واکسن درب مغازه، ضروری است.

خبر: نرگس سپه‌وند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید