تاریخ: ۱۰:۱۸ :: ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
فرازهایی از وصیت نامه شهید حجت‌الله شجاعي آتيلاغی

با سلام به پيشگاه حضرت ولي عصر و نايب بر حقش امام خميني اين پير جماران كه در آسمان اسلام درخشيد.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت،خاطرات شهدابارالها با كوله‌باری از گناه به سوي تو آ‌مده‌ام . خدا يا از تو مي‌خواهم كه مرا مورد بخشش قرار دهي .
اما اي امت شهيد پرور ايران وصيتي كه به شما عزيزان از خواهر گرفته تا برادران دارم این است :
اسلام و امام عزيزمان را تنها نگذاريد هميشه پشتيبان ولايت فقيه باشيد. خدمت مادرم وصيتي دارم مادر جان از تو معذرت مي خواهم كه نتوانستم جبران زحمات تو را بكنم مادر جان من هيچ وقت شب نخوابيهاي تو را فراموش نمي كنم از تومي خواهم كه شيرت را حلالم كني و برايم گر يه مكن و از خدا بخواه مرا مورد عفو قرار دهد .
خدمت همسر عزيزم از تو مي خواهم كه در پرورش بچه هايم خوب دقت كن و راه خودم را نشان آنها بده و برايم گريه مكن و از تو طلب بخشش مي خواهم اگر نتوانستم همسر لايقي برايت باشم .
بچه های عزيزم ليلا و مرجان و محمد رضا شايد نتوانسته باشم پدر خوبي براي شما باشم ولي از شما فرزندانم مي خواهم صبر و استقامت داشته باشيد و زندگي خودتان را خوب انجام دهيد.
و اما چيزهاي مالي كه دارم تا موقعي كه بچه هايم هستند آنها را بين آنها تقسيم كنيد و همگي شما با هم خرج كنيد و به خصوص قرضهاي خودم را ادا كنيد .
در آخر وصيت نامه از تمام دوستان و اقوام و فاميلها يم طلب معذرت مي‌خواهم و از آنها مي‌خواهم كه همگي مرا مورد بخشش قرار دهيد ديگر عرضي ندارم در آخر دعا براي طول عمر امام و آمرزش شهدا .
همگي شما را به خداوند قادر مي‌سپارم

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید