رئیس دانشگاه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۴۷ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
فرصت مطالعاتی در هیئت علمی موجب توانمندسازی دانشجویان است

شامگاه امروز رئیس دانشگاه لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان گفت: دانشگاه نسل سوم دانشگاهی ست که دانشگاه را بسوی کارآفرینی سوق بدهد و یا به تعبیری برنامه ها در آن بصورت کارآفرینانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر خسرو عزیزی افزود: در این راستا تا قبل از بحران کرونا علاوه بر تاکید بسیار زیاد از سوی وزارت علوم و مدیران دانشگاه لرستان به اجرایی شدن دقیق دروس عملی و ارتباط با بخشهای مختلف در زمینه تخصص گرایی این دستور اتخاذ شد که فرصت مطالعاتی در بحث دانشجویان هیئت علمی گنجانده شود تا دانشجو در بخش اجرا تجربه کسب کرده و به توانمندی لازم برسد.

دکتر عزیزی در همین راستا با هدف ایجاد انگیزش کار برای دانشجویان بر ایجاد مرکز نوآوری، مرکز کارآفرینی، برگزاری دقیق کلاسهای عملی، ماموریت گرا شدن هیئت علمی و دروس مازاد بر سر فصلهای تحصیلی تاکید ویژه کرد.

وی ابراز داشت: اگر ما بتوانیم با بسترسازی کار، ایده‌ها را به فناوری تبدیل کنیم. فناوری را به دانش بنیان تبدیل کنیم و تجاری سازی شود دیگر زمانی که دانشجو فارغ التحصیل شود، آنقدر مهارت دارد که خوداشتغالی داشته باشد و چشم به راه استخدام توسط ادارات نباشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید