گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۸ :: ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
فرماندهی جهادی در بسیج سازندگی لرستان

سرهنگ پاسدار احسان جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین اجلاسیه مجمع عالی جهادگران کشور  به مدت سه روز در خرمشهر با حضور اعضای شورای جهادی استان‌ها در کشور در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جهانبخش در رابطه با روند فعالیت جریان جهادی ؛ و نیز نحوه برگزاری انتخابات  مجمع ملی جهادگران کشور  گفت:  بستر مجمع جهادگران کشور را بسیج سازندگی و مرکز مدیریت حرکتهای جهادی کشور به وجود آورده است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان  گفت:  تا کنون دو دوره انتخابات مجمع جهادگران برگزار شده و هم اکنون دوره سوم مجمع در حال برگزاری است که امروز اعضای کارگروه های تخصصی جهادگران با رای اعضا مشخص شدند.
وی خاطر نشان کرد: در این بین تعداد ۷ نفر از روسا کارگروههای اصلی استانی که در انتخابات کارگروههای کشوری شرکت کرده بودند موفق به کسب کرسی در این کارگروه ها شدند.

جهانبخش افزود: ۳۱ استان در این انتخابات شرکت کردند و  انتخابات ملی و مجمع عالی جهادگران کشور  برگزار شده و نمایندگان خود را در این مجمع در  ۵۰۰ شورا و ۳۲ هیئت  رئیسه در  این مجمع حضور داشتند.

وی گفت: هدف از برگزاری انتخابات پیگیری، رصد و هدایت و مطالبه‌‌گری مباحث فعالیت های جهادی در سطح کشور است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان  با اشاره به اینکه  اعضای کارگروههای ۱۲گانه تخصصی جهادی کشور با انتخاب جهادگران  مشخص شدند  افزود:  هفت نفر از جهادگران لرستانی از جمله دکتر مهیار صادقی در کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دکتر احمد کاظمی در گارگروه  رسانه و گفتمان سازی(رسانه جهادی)، دکتر صمد زارعی ماسوری در کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی،دکتر بهروز میر در کارگروه کشاورزی، دامپروری و عشایری، دکتر علی بی هاشمی در کارگروه علمی و آموزش تحصیلی و سجاد سیفی کارگروه پدافند غیرعامل و امداد، حجت الاسلام محمد جواد روشن پور موفق به اخذ رای و منتخب کارگروههای تخصصی این اجلاسیه در سطح کشور شدند.

گفتنی است: در آخرین روز از این اجلاسیه انتخابات مجمع عالی کشور با حضور دکتر محمد کریم‌خورشیدوند  به عنوان نماینده لرستان در این انتخابات برگزار می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید