تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
لرستان به‌عنوان پایلوت اجرای طرح‌های محیط‌زیست طبیعی انتخاب شد

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور خبر داد: لرستان به‌عنوان استان پایلوت اجرای طرح‌های محیط‌زیست طبیعی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علیرضا نورمحمدی روز یکشنبه در نشست منطقه‌ای روسا و دبیران مناطق پنجگانه سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در لرستان بیان کرد: ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌ها موظف شده‌ بودند در حد امکان از تجهیزات و فناوری های نوین در حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته در لرستان، این استان پایلوت محیط زیست طبیعی شد که می‌بایست اقدامات آن به سایر استان‌های کشور تسری پیدا کند.

 

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: هفته گذشته پروژه‌های اولین مرکز پایش برخط مناطق و تالاب‌های لرستان و اولین و بزرگترین سایت پرورش گوزن زرد بخش خصوصی کشور در لرستان افتتاح و فسیل‌های هفت میلیون ساله دره دیمه نورآباد در مجموعه قلعه فرهنگی- تاریخی فلک الافلاک خرم‌آباد افتتاح شد که منطبق بر شعار سال سازمان حفاظت محیط‌زیست مبنی بر “محیط‌زیست مردم پایه؛ هوشمند و فناورانه” بوده است.

 

نورمحمدی عنوان کرد: نشست‌های متعددی با موضوعات مختلف از جمله محیط‌زیست انسانی و طبیعی تاکنون در سطح کشور برگزار و مسائل و مشکلات واکاوی شده است که این امور در حال پیگیری و نتیجه گیری هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید