گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۵ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
لرستان همواره قربانی کشمکش و مهره چینی نمایندگان می شود!

عصر امروز مرتضی محمودوند در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در خصوص مشکلات استان لرستان بیان داشت: بزرگترین مشکل ما دخالت نمایندگان در انتصابات و چیدن مهره های دست نشانده است. نماینده ای که به جای نظارت و قانونگذاری و خدمت به خالصانه به مردم چهار سال تمام درصدد برکناری افراد مخالف و جذب افراد سفارش شده است و در این کشمکش تنها حق مردم لرستان ضایع می شود و متاسفانه سال چهار سال بعدی دوباره همین بساط تکرار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وی تصریح کرد: چرا نماینده به جای اینکه مامن و امین مردم باشد و با جناح بازی و سیاسی کاری فقط در صدد خواسته های شخصی خویش عمل کند و همین فرد نالایق در هر دوره مسبب استرس کارمند، مدیر و حتی قشر کارگر ضعیف است که واقعا جای تاسف دارد.

دکتر محمودوند تاکید کرد: وقتی سیره و روش نمایندگان ما مطابق با قانون و رضایت خداوند متعال نیست بدبهی ست که همین مردم استرس زده نیز بر اساس طایفه سالاری رای می دهند چرا که می دانند وعده و وعیدهای نمایندگان برای مردم عادی شعاری بیش نیست و باز هم فرزندانشان بیکار خواهند ماند!

وی افزود: بحث انتخابات و دموکراسی، موضوع پارلمان و تریبون احقاق حق مجلس شورای اسلامی رسالت بزرگی ست که نباید سبک و بی اهمیت شمرده شود چرا که این تربیون وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

محمودوند با اشاره به اینکه در همه امور اجحاف و ستمی وجود دارد، کار رسانه و خبرنگاران را نیز دارای تقدس و افتخاری برای دادرسی از حق مظلومین و مردم عنوان کرد و گفت: بزرگترین افتخار من رزمندگی و سرباز خادم به خدمت بودن این دیار است‌.

دکتر محمودوند ابراز داشت: در وهله اول وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت است و نمایندگان باید هماهنگ عمل کنند به همگرایی برسند نه اینکه در حد شعارهای واهی باقی بمانند.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان، اظهار داشت، تنها راه نجات لرستان، رونق اقتصادی با بهره گیری از کمیته های تخصصی ست و باید حتما در حوزه برنامه ریزی کارشناس این حوزه به خدمت گرفته شود لذا تنها راه نجات استان مظلوم و محروم‌ ما این است که از تمامی نخبگان بومی با تحصیلات عالیه در تمام حوزه های تخصصی صنعت، ورزش،فرهنگ، هنر و…. نهایت استفاده را ببریم.

محمودوند اعلام کرد: از همه عزیزانی که در حوزه های اشتغالزایی و صنعت سرآمد هستند و پیشنهاداتی دارند با دیده منت استقبال خواهیم کرد و کمیته های تخصصی زمانی موفق است که بتوانند بصورت نوبه ای جلسه داشته باشد و مورد نقد و ارزیابی قرار بگیرد و در نهایت به نتیجه ای موثر منتج شود.

وی در پایان با بیان اینکه به عنوان عضو کوچکی از لرستان دغدغه توسعه و نجات مردم مظلوم و محروم لرستان را دارم، بیان داشت: کمیته های تخصصی سالی یکبار بصورت همایشات گسترده در تهران برگزار می شود و شخصا بیش از ده سال است که در این کمیته ها حضور داشته و پیگیر برنامه های حوزه صنعت و اشتغالزایی و… می باشم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید