گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۴ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مرکز مطالعات راهبردی و استراتژیک لرستان راه اندازی می‌شود

مرکز مطالعات راهبردی و استراتژیک لرستان در راستای اجرایی شدن از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و تخصصی استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد کریم خورشیدوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف مرکز مطالعات راهبردی و استراتژیک لرستان رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: این مرکز مطالعاتی جهت تدوین سند تحول و توسعه استان فعالیت خواهد کرد و تلاش دارد با نگاه به اسناد بالادستی و همچنین سند توسعه استان به قابلیت‌های اجرایی به صورت واقع گرایانه، عملی و میدانی ورود کند.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی و استراتژیک لرستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های ایجاد این مرکز؛ ورود به حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در اختیار مدیران و دولت قرار خواهد داد.

خورشیدوند تصریح کرد: امروز همه ما برای رفع موانع و مشکلات و تولید اشتغال و ثروت باید به عنوان یک رسالت اجتماعی و وظیفه ذاتی نگاه کنیم و در این راستا به دولت انقلابی کمک نماییم.

وی افزود: در راستای ایجاد این مرکز مطالعاتی بیش از ۲۰ جلسه با اساتید دانشگاه و صاحبنظران محققان، پژوهشگران و نخبه‌های استان در حوزه‌های گوناگون برگزار شده و تلاش داریم با آسیب شناسی اتفاقات گذشته نگاهی نو در این حوزه طراحی کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید