گروه: خبر
تاریخ: ۱۲:۳۰ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
مسابقه دوی کوهستان بر فراز کوه کلا

ظهر امروز جلسه نهایی برگزاری مسابقه ی دوی کوهستان در محل دفتر معاونت مالی شهرداری مرکزی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهرداد علی پناه عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، شریفی معاون اداری مالی شهرداری، شاهین احمدی رییس سامان فرهنگی،اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم آباد و زهرا سپهوند مسوول امور اداری هیئت پزشکی ورزش استان نیز در این نشست حضور داشتند.

در این جلسه آرش قیاسیان رییس هیئت کوهنوردی استان از برگزاری مسابقه ی کشوری در رشته دوی کوهستان در دو بخش آقایان و بانوان در منطقه کوه کلا خبر داد.

قیاسیان افزود: گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکار علی پناه و نیز مراسم غبار روبی از مزار شهدا در روز پنجشنبه ۱۴ ام تیرماه نیز از دیگر برنامه های جانبی این دوره از مسابقات است.

رییس هیبت کوهنوردی استان در ادامه تاکید کرد: در هیئت کوهنوردی استان و نیز سایر رشته های ورزشی همواره از ظرفیتهای شهرداری در حوزه ورزش استفاده کرده ایم و عوامل شهرداری بخش عظیمی از تبلیغات میدانی و حمایت مالی را نیز تقبل کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در این راستا خبر داد: فردا ۱۴ ام تیرماه ثبت نام مسابقات آغاز و روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز زمان آغاز مسابقات خواهد بود که راس ساعت ۶ صبح در منطقه کوه کلا خرم آباد برگزار خواهد شد.

آرش قیاسیان ادامه داد: قریب به احتمال زیاد، استاندار لرستان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار و دیگر مسوولین نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

در ادامه این جلسه هر کدام از مدعوین در راستای مصوبات جلسه بیاناتی را در راستای اعلام حمایت مالی از هیئت کوهنوردی استان عنوان کردند و هدف جانبی از اجرای این برنامه نیز معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی استان عنوان شد.

لازم به ذکر است: علاوه بر شهرداری مرکزی خرم آباد، شرکت مخابرات منطفه استان، اداره کل محیط زیست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی نیز در این برنامه مشارکت دارند.

همچنین در این جلسه مصوب شد، روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه با حضور مسوولین استانی مراسم غبار روبی از گلزار مزار شهدا، راس ساعت نه صبح برگزار شود.

گفتنی ست: شعار زیست محیطی این حرکت ورزشی-فرهنگی نیز “حمایت از پلنگ ایرانی” اعلام شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید