استاندار لرستان:
تاریخ: ۱۲:۱۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه است/ روز انتخابات به لحاظ مباحث پروتکل‌های بهداشتی به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود ندارد

استاندار لرستان در شورای اداری استان گفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه بهره گیری شود و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم، روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی و رعایت همه جوانب و پروتکل ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت .

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، صبح امروز سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد ماه را برگزار خواهند، گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات یک وظیفه است.

خادمی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم اظهار کرد: همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است. ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رای، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند .

وی در ادامه به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند .

استاندار لرستان تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف های بودجه ای که باید از طریق سازمان های مبدا صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تاثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید