گروه: خبر
تاریخ: ۱۰:۳۹ :: ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
هفته دولت کلنگ گازرسانی به ۳۱ روستای استان به زمین زده خواهد شد

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان خبر داد: بهره برداری و کلنگ زنی طرح گازرسانی به 1 شهر و 215 روستا و 34 واحد صنعتی در هفته دولت انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به ۱۸۴ روستای استان با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس لطفعلیان افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۷۴۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا و ۱۴۰۰ انشعاب نبز نصب شده تا حدود ۹۰۰۰ خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه شوند.

وی افزود: همچنین با بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر درب گنبد نیز که در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور قرار دارد و از طرحهای سنگین گازرسانی به شمار می رود حدود ۷۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند گردید.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح گازرسانی به این شهر بیش از ۱۲ کیلومتر خطوط انتقال ، تغذیه و توزیع اجرا شده و ۲ ایستگاه تقلیل فشار گاز و ۴۱۹ انشعاب نیز در تکمیل طرح گازرسانی این شهرستان اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : هزینه گازرسانی به شهر درب گنبد حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده که از منابع داخلی وزارت نفت تامین شده است.

لفعلیان افزود: در این هفته کلنگ آغاز گازرسانی به ۳۱ روستای استان به زمین زده خواهد شد که در آینده موجب بهره مندی بیش از ۱۳۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز خواهد شد.

وی گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا ۱۲۵ کیلومتر شبکه گاز اجرا و ۲۷۰ انشعاب نیز نصب خواهد شد و هزینه پیش بینی شده برای این طرحها حدود ۸۰ میلیارد ریال می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان یادآوری کرد که ۳۴ واحد صنعتی نیز با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیون ریال نیز طی هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید