گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
همایش «مادران و دختران فاطمی» در خرم‌‎ آباد برگزار می‏‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه پاسداشت غدیر و عید ولایت نیازمند برنامه‌های متنوعی است، از برگزاری همایش «مادران و دختران فاطمی» همزمان با ۲۱ تیرماه در خرم ‎آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهرام ستاری‌دستنایی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز، ۱۵ تیرماه در حاشیه جلسه هماهنگی مراسم دهه ولایت و امامت (عید قربان تا عید غدیر) که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه با توجه به نزدیک بودن دهه امامت و ولایت، پیگیری مصوبات و برنامه‌های دهه مذکور را در استان داشتیم.

وی تصریح کرد: غدیر تجلی ولایت است و ولایت رکن اصلی برای نظام جمهوری اسلامی است، از این‌رو پاسداشت غدیر و عید ولایت نیازمند برنامه‌های متنوعی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از برنامه‌ریزی‌ها برای گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه فرمانداران موظف شدند متناسب با فضای شهرستانی خود، برنامه‌های متنوعی را در این دهه اجرایی کنند.

ستاری بیان کرد: در سطح استان نیز ضمن برنامه‌های متنوع فرهنگی، همایش «مادران و دختران فاطمی» برگزار و پیش‌بینی می‌شود این برنامه ۲۱ تیرماه در مرکز استان اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری یک همایش پیاده‌روی با رویکرد خانواده در ۲۴ تیرماه، ادامه داد: این برنامه از میدان شهدا خرم‌آباد شروع و تا دریاچه کیو ادامه دارد و در این فضا برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا خواهد شد.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: در این نشست فرمانداری و سپاه موظف شدند صحنه‌آرایی از واقعه غدیر را در یک منطقه از شهر خرم‌آباد به نمایش بگذارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید