گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۲۷ :: ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
مشترکین کم مصرف برق پاداش دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با صرفه جویی ۱۰۰ مگاواتی برق در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکین برق استان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهران امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همکاری مشترکین استان در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی وتجاری باعث صرفه‌جویی بیش از ۱۰۰ مگاوات در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ شد، اظهار کرد: به دنبال آن مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به مشترکینی که همکاری با این شرکت داشتند پرداخت شد.
وی افزود: مشترکینی که به هر صورت کاهش مصرف داشته باشند مشمول طرح بخشودگی و پاداش می‌شوند و برای تمامی مشترکانی که همکاری داشته باشند این پاداش‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در پیک بار تابستان یعنی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از مشترکین خانگی درخواست داریم که الگوی مصرف را رعایت کنند تا بتوانیم در این بازه زمانی که نیروگاه‌ها با حداکثر توان در حال تولید برق هستند با کمبود تولید مواجه نشوند و تابستان جاری را همچون سال گذشته بدون خاموشی سپری کنیم.

امیری همچنین به اقدامات گسترده‌ای که سال گذشته جهت اطلاع رسانی و عقد قرداد با مشترکین صورت گرفت اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام شده تا بتوانیم میزان بیشتری در مصرف انرژی برق صرفه جویی داشته باشیم و پاداش‌های بیشتری به مشترکین پرداخت و در نهایت با ارائه برق مطمئن و پایدار موجبات رضایت آنها را فراهم آوریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید