گروه: عکس روز
تاریخ: ۱۵:۰۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
پایان ریزش مو غیرممکن نیست / درمان ریزش مو با شامپو چای سبز پرمون

یکی از مهمترین عناصر زیبایی ظاهری هر فرد علاوه بر پوست و دندان زیبا ، داشتن موهای زیبا ، پرپشت و درخشان است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، معرفی- اما گاهی ریزش مو به دلایل مختلفی باعث می شود که نه تنها زیبایی ظاهری فرد تحت الشعاع قرار بگیرد بلکه هزینه های مختلفی هم جهت رفع این عارضه بر فرد تحمیل شود.
گیاه چای سبز معجزه طبیعت برای جوانتر زیستن است. چای سبز برگ های خشکیده گیاه (کاملیا سینن سیز) می باشد.
کاتشین مهمترین ترکیب موجود در برگ چای تخمیر نشده (سبز) است که خواص آنتی اکسیدانی بارزی دارد.
امروزه مصرف چای سبز بسیار رایج و متداول بوده و برای عموم مردم شناخته شده است. زادگاه گیاه چای سبز (کاملیا سینن سیز) کشور چین بوده اما در بسیاری از کشورهای آسیایی همچون ژاپن و هند و … نیز بعمل می آید.
مواد مؤثر این گیاه عبارتست از: آلکالوئیدهای پورین نظیر کافئین، تئوبرومین و تئوفیلین.
فراوان ترین کاتشین موجود در چای سبز اپیگالوکاتشین-۳- گالات (EGCG) است که نقش اساسی در خواص ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی چای سبز دارد.
آنتی اکسیدان ها مواد تجمیع کننده رادیکالهای آزاد هستند. رادیکالهای آزاد قادرند به سلولها حمله کرده و حتی منجر به مرگ سلول گردند. دانشمندان معتقدند که رادیکالهای آزاد در ایجاد پیری به همانگونه که در سرطان و بیماریهای قلبی دخالت می کنند، شرکت دارند.
اثرات آنتی اکسیدانی پلی فنل های موجود در گیاه چای سبز بیشتر از ویتامین C بوده و حتی گفته شده ۲۰ مرتبه بیشتر از ویتامین E می باشد. به خاطر همین خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند کمک به برطرف کردن چروک های پوستی کرده، از پیری زودرس پیشگیری کند و سبب رشد مو گردد.
اخیراً گزارش شده است که EGCG در پیشگیری و درمان ریزش مو آندروژنیک ،می تواند با مهار انتخابی آنزیم ۵- آلفاردوکتاز مؤثر واقع گردد.
چای سبز به نظر می رسد که روی آنزیم ۵- آلفاردوکتاز نوع I اثر گذاشته و لذا در درمان سبوره نیز مؤثر واقع شود.
طبق مطالعات انجام شده مصرف چای سبز آهسته تر شدن سرعت تکثیر سلولی توسط آنزیم کاپساز ۱۴ میشود. این آنزیم در تفرق سلولی اپیتلیال دخالت دارد. با این مکانیسم می توان چای سبز را در درمان شوره سر مؤثر دانست.
در اینجا ما محصولی به نام « شامپو چای سبز پرمون» را برای رفع مشکلات ریزش ارثی مو و ریزش های شدید مو معرفی می کنیم.
شامپو «چای سبز پرمون » دارای فرمولاسیون تخصصی برای پیشگیری و درمان ریزش مو آندروژنیک و کاهش چربی زائد می باشد..
همچنین این شامپو در کاهش شوره سر و تنظیم چربی پوست سر بسیار موثر است . شامپو چای سبز پرمون با استفاده از عصاره چای سبز در رویش مجدد مو نیز بسیار موثر است.
البته استفاده از لوسیون ضد ریزش مو هربکس در کنار این شامپو نیز تاثیرات فوق العاده خود را در کاهش ریزش و رویش مجدد مو ، به خوبی نشان می دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید