
بـانــک سپـــه منطقه لرستان به منـاسبــت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، با بـرپایی «میز خدمـت»درمصلای الغدیـرخرمآبـاد، گامی عملی در راستای تحکیــم رابطـه با مشتـریان و کاهش فاصله با بدنه جامعه برداشت.
به گزارش روابط عمومی بانک سپه لرستان این اقـدام که در روز جمعــه، چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۴ و در جـــوار نماز جمعــه باشکــوه شهــر خـرمآباد برگزار شـد، با حضــور گستـــرده همکاران بانک همــراه بــود. «یوسف حجــتپور» مدیر شعب بـانک به همــراه معاونین، روسای حـــوزه، تیـم روابط عمومی و جمعــی از کارکنـان ستـادی و شعـــب، شخصاً به ســوالات و درخـواسـتهای مردم پاسخ دادند.
برپایی میــز خدمت، فــراتـر از یـک اقــدام نمایشی، نشـاندهنده یک تغییر استراتژی کلان در بـدنـه شبکـــه بـانکــی اسـت. ایـن حــرکــت هـوشمنـدانـه در پــی «انسـانی کــردن» دوباره رابطـه و جایگزینی «اعتماد» به جای «فاصله» است.
از جمله اهــداف و دستـاوردهای کیفی این رویــداد میتـوان بـه کـاهش فاصـله فیـزیکـی بـا مشتریان،ایجاد شفـافیــت و پاسخگــویی بیواسطـه، تبیین طرحهای بانک برای عمـوم و پـایش میدانی نیــازهای جـامعه اشاره کرد.
یوسـف حجت پور مدیــر منطقـه بانــک، در حاشیـه این مراسم با اشاره به محوریت مردم و مشتریمداری در خـدمات بانکی، این اقدام را نمادی از تعهد این نهاد بـرای خــدمترسـانی هرچــه بهتـــر دانســت و اظهار داشت:«هــدف اصلـی ما تقــویت اعتماد و رضـایت مـــردم اســت و بـرپـایــی این میـــز خــدمـت، فـــــرصتــی ارزشمنـــد بـرای گــــوش دادن به دغـدغــهها و پیشنهـادات همــوطنان و بهبود مستمر خدمات بوده است.»
گفتنی است بانــک سپـه به عنـوان پیشگام نظام بانکی کشــور، پیش از ایـن نیــز با برپایی میزهای خدمت در مراسم نماز جمعه، این مدل تعامل مستقیــم با مـردم را در دستور کار خود قرار داده بود.
در پایان، همکــاران بانــک سپــه لرستـان در نماز جمعه به امامت حضــرت حجـــت الاسلام والمسلمین دکتـر شـاهــرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعـه شهــرستــان خــرم آباد شرکت نمودند.