گروه: خبر
تاریخ: ۱۹:۵۰ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه لرستان به مناسبت روز خبرنگار

هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن این پیام بدین شرح است:
ن والقلم و ما یسطرون

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود .
خبرنگاران پرچمداران صداقت و آگاهی‌بخشان جامعه هستند، عزیزانی که حرمت قلم را پاس می دارند و حریم سنگر رسانه و مطبوعات را به مثابه خانه خویش هیچگاه رها نمی کنند .
نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند .
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه ارتباطات همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه شرکت بهره برده ایم . لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم، طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم تبریک عرض می نمایم .
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید .

لذا به مناسبت بزرگداشت این روز و همچنین پاسداشت زحمات خستگی ناپذیر این عزیزان ۱۷ گیگ حجم رایگان برای آن دسته از خبرنگارانی که از اینترنت ADSL مخابرات منطقه لرستان استفاده می‌کنند، اهداء می‌شود که ضمن هماهنگی با اداره روابط عمومی، نسبت به دریافت این حجم اقدام خواهد شد.

روزتان فرخنده و قلمتان پاینده باد

هومان محمودی
مدیر مخابرات منطقه لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید