گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۵۹ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
کانون همیاران محیط زیست دانشگاه لرستان به کمپین فرهنگ محرم و صفر و محیط زیست پاک پیوست

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کانون همیاران محیط زیست دانشگاه لرستان با اجرای برنامه پاکسازی در مسیرهای سفر زائرین به کربلا و اطراف موکب های پذیرایی از زائرین، به کمپین فرهنگ محرم و صفر و محیط زیست پاک پیوست. در مراسمی با حضور اعضای کانون همیاران محیط زیست دانشگاه لرستان،کارکنان اداره کل حفاظت محیط […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کانون همیاران محیط زیست دانشگاه لرستان با اجرای برنامه پاکسازی در مسیرهای سفر زائرین به کربلا و اطراف موکب های پذیرایی از زائرین، به کمپین فرهنگ محرم و صفر و محیط زیست پاک پیوست.

در مراسمی با حضور اعضای کانون همیاران محیط زیست دانشگاه لرستان،کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و کارکنان شرکت شیر پگاه، مسیر سفر زائرین کربلا در  جاده خرم آباد – کوهدشت از ظروف یک بار مصرف و زباله پاکسازی شد.

معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این مراسم گفت: هدف اجرای این برنامه ها، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی محیط زیستی به اقشار مختلف جامعه، و نشان دادن مضرات استفاده از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی است.

برنا با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی و ارائه خدمات شایسته به زائرین اباعبدالله الحسین اظهار داشت: تشکیل این کمپین و پاکسازی مسیر جاده های محل تردد زائرین و اطراف موکب های پذیرایی، به منظور ارائه خدمات محیط زیستی و سلامت محور به زائرین گرامی می باشد.

برنا با اشاره به مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و رها شدن آنها در معابر، خیابان ها و طبیعت گفت: امیدواریم با فراگیر شدن این کمپین در سال های آینده شاهد کاهش مصرف این ظروف در مراسمات باشیم.

لازم به ذکر است با شروع ایام محرم و صفر و با تشکیل کمپین فرهنگ محرم و صفر و محیط زیست پاک، اقدامات فرهنگی  و آموزشی زیادی دراین زمینه در استان لرستان صورت گرفته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید