گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۳۶ :: ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
کسب رتبه نخست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مراسم تقدیر از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان لرستان با حضور استاندار، معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عصر سه‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جشنواره اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در گروه «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های ارزیابی رتبه نخست را به دست آورد و از حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

در این لوح، استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان ضمن تقدیر از همت و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز استان لرستان تقدیر و آرزوی موفقیت نموده‌ است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید