با حضور قائم مقام معاون اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:
تاریخ: ۱۰:۱۱ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
کلنگ زنی بیمارستان خیر ساز فردوس دلفان و رومشکان آغاز شد

مراسم کلنگ زنی دو بیمارستان خیر ساز ۲۰۰و ۱۰۰تختخوابی به ترتیب در شهرستانهای دلفان و رومشکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این مراسم ها با حضور دکتر فرشاد و قائم مقام معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر نصیری مدیر کل خیرین سلامت این وزارت برگزار شد.

بیمارستان فردوس دلفان و رومشکان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰میلیارد ریال توسط خیر سلامت فردوس خواهشی فرد ساخته خواهند شد. بر پایه همین گزارش رشیدی بنام به عنوان نماینده ی این خیر و ناظر فنی این دو پروژه در آیین کلنگ زنی دو بیمارستان خیر ساز حضور پیدا کرده و گزارشی از روند اجرایی این دو پروژه ی مهم ارائه کرد.

در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰تختخوابی نورآباد، نماینده ی مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه و فرماندار دلفان، مسئولین دستگاه های اجرایی مختلف و جمعی از مردم و خیرین سلامت این شهرستان حضور داشتند.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰هکتار در منطقه ی الفت آباد دلفان که توسط خیرین این منطقه واگذار شده است ساخته خواهد شد.در این مراسم طولابی فرماندار دلفان اطلاعاتی را از آخرین وضعیت شهرستان شامل وضعیت جمعیتی، توپوگرافی و فرهنگی ارائه داد.
وی همچنین مشکلات و موانع موجود در راه ارائه خدمات بهداشتی درمانی را تشریح کرد.

فرماندار دلفان راه اندازی اورژانس هوایی را با توجه به مشکلات ترابری و مناطق صعب العبور شهرستان به عنوان یک انتظار ضروری دانست.

حجت الاسلام جمیاری امام جمعه دلفان نیز در این مراسم از تلاش های تمام کسانی که این موضوع را رقم زدند تشکر و قدردانی کرد.وی اذعان داشت: همواره انسان های بزرگ هستند که حاجت های مردم را برآورده می کنند و خداوند در قرآن به این انسانها وعده داده که در روز قیامت در امان خواهند بود‌.

امام جمعه دلفان تاکید کرد: اجر واقعی انسان های بزرگی مانند خیر سلامت خواهشی فرد و یا مردم الفت آباد با خداوند منان است.

در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰تختخوابی فردوس رومشکان که توسط خیر سلامت خواهشی فرد ساخته خواهد شد نیز نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه و فرماندار، مسئولین دستگاه های اجرایی و مردم این منطقه حضور داشتند، ساختمان این بیمارستان در زمین اهدایی توسط خیرین سلامت خانواده امرایی(فریدون، اسفندیار و سعید امرایی ) ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی امام جمعه ی رومشکان نیز در این آیین ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، احداث بیمارستان را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اثبات کار آمدی نظام را در قالب توجه بیشتر به بخش های محروم عنوان کرد.
حجت الاسلام فاطمی همچنین پیگیری نیاز های سلامت در مناطق محروم را یک اولویت مهم قلمداد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید