گروه: خبر
تاریخ: ۱۱:۴۶ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
کلنگ زنی ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر سلسله

آیین کلنگ زنی ساختمان مرکزی اداری امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله با حضور مدیرعامل،مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه،معاونت منابع انسانی و پشتیبانی،دکتر فرج الهی عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر وامام جمعه موقت سلسله ، معاون استانداری،رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان، در روند اجرای این طرح مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان این که زیربنای این طرح به مساحت ۴۹۵ متر است گفت؛ اعتبار طرح ۱۶ میلیارد ریال است و مدت اجرای آن۷ ماه که در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی در پایان تصریح کرد؛ پیمانکار این طرح شرکت کیجا ساروج و دستگاه نظارت مهندسین مهراز آداک پارس با کارفرمایی جمعیت هلال احمر استان لرستان در دست اجرا است و تمامی ایمنی و استاندارد لازم در ساخت پروژه ساختمان مرکزی اداره امدادی و آموزشی جمعیت به کار می رود.

لازم به ذکر است: با توجه به کمبود اعتبارات سال جاری با پیگیری وتلاش هایی مجدانه و شبانه روزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان توانست از جمعیت مرکزی بودجه لازم برای اجرای این طرح را مصوب نماید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید