معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۴ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
کنگره شهدا تثبیت تاریخ لرستان است

معاون سیاسی استاندار لرستان تاکید کرد: آثار شهدا با رویکردی مناسب به نسل های بعدی انتقال یابد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کمیته مراسمات و امور یادواره شهدای استان به ریاست دکتر ستاری دستنایی و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای خدمت به شهدا روحیه ای شهدایی می خواهد، گفت: ایثار و شهادت اگر با فرهنگ عمومی تلفیق شود در جامعه نهادینه خواهد شد و برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به این مهم است . 
 
دکتر ستاری دستنایی اظهارداشت: شکی نیست شهدا در عرصه‌های مختلف با از خودگذشتگی نقش آفرینی کرده اند و یاد و خاطره آنها نیز می تواند یاریگر ما باشد از این رو باید تمام تلاش برای تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده های آنها به کارگیری شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا یک عزم همگانی می خواهد و ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پای کار باشند.
 
معاون استاندار لرستان تصریح کرد: کنگره شهدا تثبیت تاریخ لرستان است، اگر بتوان آنچه که از شهدا به یادگار مانده است را به یک جمع بندی مناسب برسانیم قطعاً می توان تاریخ این استان را به شیوه ای در خور شأن لرستان نگارش کرد. 
 
دکتر ستاری خاطرنشان کرد: لرستان از دیرباز به عنوان سرزمینی قهرمان پرور مشهور بوده و اگر این آثار مغفول بماند قطعاً در نسل های بعدی تاثیرگذار خواهد بود و لازم است با رویکردی مناسب این موضوع پیگیری شود تا در اذهان آیندگان ثبت گردد.
 
وی تاکید کرد: اعضای کارگروه مد نظر داشته باشند که جلسات، محور برگزاری یادواره شهداست و ضرورت دارد برای رسیدن به نتیجه مطلوب، تمامی کارها به صورت میدانی انجام و مورد پیگیری قرار گیرد.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: دستگاه های اجرایی عضو نسبت به اجرایی کردن وظایف محوله اقدامات لازم را انجام دهند و طرح جامع برگزاری یادواره شهدای استان در سریعترین زمان ممکن آماده شود.
 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید