گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۴۳ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
یک دقیقه شادی مردم برای ما غنیمت است/ رضایتمندی استاندار از اداره ارشاد استان

استاندار لرستان با مثبت دانستن عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، در حاشیه آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی لری ۱۱ استان زاگرس نشین در جمع خبرنگاران گفت: قوم لُر قومی با فرهنگ و دارای مشخصاتی مثبت و ویژگی های خاص است.

مریم نظری- به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید موسی خادمی اظهار داشت : خرم آباد می تواند به عنوان پایلوت قرار گیرد و اقوام مختلف لُر را که در سراسر کشور پراکنده اند دور هم گرد آورد و این حرکت موجب می شود اتفاقات خوبی در این شهر رقم بخورد .

وی هدف از برگزاری جشنواره موسیقی لری را اینگونه بیان کرد : این جشنواره با هدف هم افزایی و شناخت بیشتر استان های لرنشین سراسر کشور از یکدیگر در حال برگزاری است.

استاندار لرستان تشریح نمود: امیدواریم این جشنواره در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شادی مردم کمک کند؛ هنرمندان بیایند و هنر خود را عرضه نمایند و انتظار از مسئولین و دولتمردان می رود که این عزیزان را حمایت کنند.

وی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان را مثبت خواند : اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان بحمدالله کارش را خوب انجام داده است.

سید موسی خادمی خاطر نشان ساخت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یک کار هماهنگ و خوب انجام داده اند امیدواریم مردم بیایند و لذت ببرند.

وی اذعان داشت : یک دقیقه شادی مردم با وجود مشکلات و دغدغه های فراوان بویژه مشکلات اقتصادی که دارند برای ما غنیمت است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید