گروه: خبر
تاریخ: ۲:۴۲ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
‍ احداث میدان بهداشتی عرضه دام زنده درشهرستان کوهدشت

جلسه ای در خصوص بررسی مشکلات و موانع راه اندازی میدان دام شهرستان کوهدشت در محل دفتر مدیریت جهاد کشاورزی با حضور مدیر جهاد ،رئیس اداره تولیدات دامی سازمان و شهرستان ، ،بخشدار مرکزی ،نماینده نیروی انتظامی ،رئیس شبکه بهداشت و درمان ،شهرداری ،شبکه دامپزشکی و مدیر میدان دام شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان لرستان، در این جلسه موانع و مشکلات طرح مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به آنکه شهرستان کوهدشت یکی از قطب های دامپروری پیشرو میباشد لذا راه اندازی میدان دام شهرستان ضروری می باشد.

در پایان این جلسه مقرر گردید مراحل قانونی تمدید مجوز های مربوطه از طریق دستگاه های ذیربط صورت گیرد ، وسپس از مجوز های لازم و تکمیل و تجهیز طرح کلیه دستگاه تولید مرتبط نسبت به فعالان عرصه خرید و فروش دام به میدان، نهایت همکاری را داشته باشد.

میدان دام شهرستان به ظرفیت ۴۰۰ راس دام سبک و سنگین در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع میباشد که دارای ۱۰۹۸ متر مربع فضای مسقف و ۵۰۰۰ متر مربع فضای غیر سقف دارد و در ضلع شمال غرب شهرستان واقع شده است. در پایان از طرح بازدید به عمل آمده و با مسائل و مشکلات آشنا شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید