رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان :
تاریخ: ۱۱:۵۳ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
دهه فجر یعنی آغاز فقه و مدنیت دین در جامعه اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: جایگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان مقام بی نظیری در جهان اسلام ستودنی ست و باید خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزار باشیم به جهت نعمتی که خداوند به ولایت فقیه و جهان اسلام عطا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور تشریح برنامه های ستاد دهه فجر در استان لرستان،نشست خبری رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان و مسئول ستاد دهه فجر استان در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید لطف اله حیات الغیبی بیان داشت: ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یعنی پیروزی خون بر شمشیر و تداوم او پاسداری از این راه با حماسه همراه است کما اینکه در مراسم‌ پورشور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد این پدیده بودیم.

حجت الاسلام حیات الغیبی با اشاره به اینکه آغاز دهه فجر یعنی آغاز فقه و مدنیت دین در جامعه اسلامی، تاکید کرد: در ایام دهه فجر علاوه بر اجرای برنامه های متنوع تمام تلاش ما این است که مانند هر سال شاهد پیروزی خون بر شمشیر، راهپیمایی وحضور باشکوه مردم در روز تاریخی ۲۲ بهمن باشیم و ان شالله زمینه ی حضور پرشور مردم در انتخابات دوم بهمن ماه فراهم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم‌ ما می دانند، همین شریعت اسلام جاویدان است که می تواند این کشور را به قله های رفیع موفقیت برساند لذا ما فقط به عنوان هماهنگ کننده برنامه ها خدمتگزاریم و همه امور و تبلیغات توسط خود مردم، جوانان و هیات مذهبی و….. انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیبی اذعان داشت: ما بابد در دهه فجر و ۲۲ بهمن به مردم یاد بدهیم که حضور مردم یعنی استمرار راه شهید سلیمانی ها و ابقا و شکوه کشور و شهید گرانقدر سردار سلیمانی نیز در بیان علت محبوبیت خویش تصریح کرده بود که علت محبوبیت من در تبعیت از مکتب اسلام ومقام معظم رهبری ست.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نیروی شادابی و امید در نسل جوان تشریح کرد: ما باید شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار داده و رشادت، مکتب و راه و روش این شهید بزرگوار الگو و مایه تفاخر نسل جوان قرار گیرد.

مرگ بر آمریکا یعنی اینکه روحیه استکبار جهانی این است که با هر گونه آزادی خواهی دشمن است و با هر کسی که در این مسیر باشد نیز دشمن است و به یقین دشمن انسانیت هم‌ هست.
همه اقشار جامعه باید محور دین و اهداف و آرمانهای انقلاب حرکت کنند و هدف این آرمانها جز اینکه می خواهند زندگی برای بشریت بر اساس عدالت و انسانیت استوار باشد، چیزی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان در ادامه از برنامه ریزی و ابلاغ برنامه های ویژه ایام دهه فجر در سایر ادارات خبر داد و گفت: ۴۲ جلسه کارگروه های تخصصی و در مجموع ۳۰۶ جلسه ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

گفتنی ست: حجت الاسلام حیات الغیبی از جمله برنامه های شاخص این ایام دهه فجر در امسال به صدا در آمدن زنگ انقلاب در تاریخ ۱۲ بهمن در سایر مدارس
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه خرم اباد
رژه موتوری نیروهای مسلح
غبارروبی مزار
برگزار محفل انس با قرآن
و برگزاری جشن بزرگ ایلات و اقوام در منطقه قلعه رزه پلدختر
تجلیل از تولیدکنندگان نمونه زنان روستایی
برگزاری مسابقات بومی محلی عشایر و جشنهای انقلاب در سراسر استان
برگزاری همایش کوهنوردی و پیاده روی خانوادی در همه شهرستانها
برگزاری محفل انس با قران در بقاع متبرکه استان اشاره کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید