گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۳ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حضور پررنگ جمعیت هلال احمر لرستان در خط مقدم مبارزه با کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در خط مقدم مبارزه با کرونا جمعیت هلال احمر استان در حال تلاش شبانه روزی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح استان، جمعیت هلال احمر لرستان ماموریت ها و وظایفی را برعهده گرفت که شبانه روز در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با آن است.

وی افزود: برپایی ۲۲ پست در مبادی ورودی شهرهای استان و انجام بیش از یکصد و بیست هزار تست غربالگری با بهره مندی بیش از ۳۵۰ نیروی امدادی و عملیاتی یکی از اصلی ترین برنامه های جمعیت هلال احمر استان در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: همچنین در حوزه حساس سازی و آموزش همگانی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در همه شهرهای استان با ایجاد پویش های بزرگی در حال ارائه خدمات به مردم هستند که توانستند نقش بسیار خوبی در بحث تولید محتوا و همچنین آموزش و حساس کردن مردم برای رعایت نکات بهداشتی ایفا کنند که نظیر آن در کشور کم نظیر است.

رضایی تصریح کرد: توزیع اقلام در بسیاری نقاط توسط نیروهای داوطلب و جوانان نیز در حال اجراست که در این راستا تلاش شد بسیاری از معابر و نقاط حاشیه در سطح شهر های استان را پاکسازی و ایمن سازی نمایند.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به رکود اقتصادی برای بسیاری از طیف های مردم از سوی حوزه داوطلبان نیز بسته های حمایتی غذایی نیز تهیه و تدارک دیده شده که در حال توزیع بین افراد نیازمند در مناطق شهری و روستایی هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اقدامات عنوان شده علاوه بر فعالیت‌های همیشگی جمعیت هلال احمر است که در حال امدادرسانی در حوادث جاده ای و سایر سوانح نیز هستیم و هیچ کدام از خدمات قبلی خود را به مردم متوقف نکردیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید