گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
مدیرکل زندان های لرستان: توانمندسازی خانواده زندانیان یک ضرورت است

مدیرکل زندان های لرستان در جمع اعضاء انجمن حمایت از زندانیان خرم آباد گفت : از آنجا که انجمنهای حمایت از زندانیان از ردیف اعتباری خاصی برخوردار نیستند لذا نقش خیرین در پیشبرد برنامه های این تشکیلات بسیار مهم است .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری افزود : انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد حمایتی است بنابراین همه اقدامات آن می بایست در راستای اجرای برنامه های حمایتی باشد .

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد : توسعه خدمات حمایتی انجمنها از طریق بکارگیری و استفاده از ظرفیتهای مختلف امکان پذیر است لذا از طریق گسترش ارتباطات و معرفی خود می تواند این مهم را امکانپذیر سازد.

کشوری ضمن تأکید بر محدودیتهای انجمن در اعطاء کمکهای نقدی به خانواده های زندانیان خاطرنشان کرد : به نظر می رسد لازم است با یک کار جهادی و مشارکت همه دستگاهها و خیرین در برنامه های انجمن های حمایت از زندانیان ، در مسیر توانمندسازی خانواده های زندانیان حرکت نماییم .

وی با مهم برشمردن طراحی و اجرای اقدامات پیشگیرانه کاربردی بیان داشت: هرگاه اقتصاد خانواده زندانیان تحت پوشش چتر حمایتی قرار گیرد می توان به جلوگیری از بروز بسیاری ازآسیبهای اجتماعی امیدوار بود برهمین اساس است که توانمند سازی زندانیان یک ضرورت محسوب می شود .

ارائه گزارش عملکرد توسط مدیرعامل و دیگر اعضاء انجمن از بخشهای دیگر دومین نشست این تشکل در سال ۹۹ بود .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید