معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران :
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مطالبات کشاورزان در روزهای آتی پرداخت و تسویه خواهد شد

حسن حنان عضو هیات مدیره و معاونت بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی،انبار مکانیزه،قدس گراب،گلستان و کمیسیون کارخانه آرد ستاره شهرستان کوهدشت و مرکز سراب دوره شهرستان چگنی در استان لرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این بازدید شش ساعته با همراهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، مسائل، مشکلات و رعایت دستورالعملهای خرید در مراکز ملکی،مباشر و کمیسیونها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

قائم مقام مدیر عامل بازرگانی دولتی ایران در جریان این بازدیدها از تلاش شبانه روزی و حضور فعال عوامل اجرایی مراکز بلحاظ تسهیل در فرایند دریافت محصول کشاورزان،به حداقل رساندن زمان انتظار و دقت لازم در تعیین افت محموله های دریافتی تشکر نمود.

حنان با اشاره به درخواستها و مشکلات مطرح شده از ناحیه متصدیان مراکز، خواستار تسریع در اصلاح اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه بندی در کوتاهترین زمان ممکن توسط مسئولین جهاد کشاورزی شهرستانها شده و افزودند تاخیر در ثبت اطلاعات خرید موجب تاخیر در پرداخت بهای محصول خریداری شده و تضییع حقوق ذینفعان خواهد شد لذا ضروری است موانع موجود در این خصوص در اسرع وقت برطرف شود.

معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در خصوص تسویه مطالبات کشاورزان بیان کرد: مطالبات کشاورزان تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه تسویه شده و مانده مطالبات نیز در روزهای آتی پرداخت و تسویه خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید