کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۵۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
برای انتخاب شهردار باید از طایفه گرایی و بازی های سیاسی دوری کنیم/ با استفاده از ظرفیت جوانان می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل کرد

ظهر امروز نشست خبری صیدرضا پیله رام کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، صیدرضا پیله رام در این نشست گفت: شهر خرم‌آباد از کهن ترین شهرهای ایران است و متاسفانه مشکلات زیادی دارد از جمله نامناسب بودن وضعیت مبلمان شهری که عقیده داریم در شورا با ورود جوانان خوش‌فکر و استفاده از اتاق فکر ایده‌پردازان و متخصصن این حوزه بهتر می‌توان مشکلات شهر را رفع کرد.

پیله رام مهمترین مشکل شهر خرم‌آباد را در تکمیل نشدن پروژه های مهم شهر عنوان کرد و گفت: تکمیل نشدن پروژه های مهمی از جمله برج های دو قلو، پارک شاپوری، بام خاطره ها، آبشار طلایی، بلاتکلیفی چند ساله شهربازی کیو  باعث گلایه مندی شدید شهروندان خرم‌آبادی شده و متاسفانه مسئولان پاسخگو نیستند.

وی تاکید کرد: مطمئناً در صورت ورود به شورای اسلامی شهر به همراه سایر اعضا سعی می شود شهرداری توانمند، باسابقه، موفق و کار آمد انتخاب شود چرا که اکنون شاهد ناکارآمدی های زیادی در شهر خرم‌آباد هستیم.

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: برای انتخاب شهردار باید از طایفه گرایی، جناح بازی بازی های سیاسی دوری کنیم و فردی انتخاب شود که لایق شهر خرم آباد باشد.

پیله رام در بخش دیگری از سخنان خود بر مکان پارک بانوان و اشراف سایر ساختمان ها بر آن انتقاد کرد و گفت: در صورت ورود به شورای شهر ایجاد پارک بانوانی در مکانی مناسب در دستور کار خواهد گرفت.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پایان گفت: ان‌شالله ایجاد شهربازی در جنوب خرم آباد، تغییر اتوبوسرانی تا آخرین نقاط شهر، پیگیری ساخت سالن های ورزشی برای جوانان و بانوان و ساماندهی سه راهی گلدشت از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید