گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۴۱ :: ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
پیام تبریک رییس اتاق اصناف لرستان به مناسبت روز ملی اصناف

رئیس اتاق اصناف مرکز استان لرستان با صدور پیامی یکم تیرماه و روز ملی اصناف را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته؛ حشمت رحیمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان ضمن تبریک روز ملی اصناف بیان داشت: جامعه بزرگ اصناف با گستردگی فعالیت هایی که دارند ، همواره نقشی کلیدی در چرخه اقتصادی کشور عهده دار بوده اند و در بزنگاههای مهم تاریخی و در شرایط دشوار همواره در خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکرده اند.

همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند: (ما از همه اصناف توقع انصاف داریم) مبنای فعالیت آنان همواره مشتری مداری ، احترام به حقوق مصرف کننده و مردم، خوش رفتاری، اخلاق مداری بوده لذا بخاطر همین مساله اشاعه دهنده فرهنگ کار و تلاش مضاعف در جامعه بوده و هستند. اتاق های اصناف ، نمادی از فرهنگ بالای کار جمعی به شمار می‌روند و از جمله پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی که در بدنه اصناف وجود دارد می‌توان به اعتماد به بخش خصوصی و دخالت موثر آنها در  سیاست‌گذاری‌ها و در چهارچوب قوانین اشاره کرد.

و اما انتظار جامعه بزرگ اصناف این است که در سیاست گذاری های کلان جدی گرفته شود و بدون شک اعتماد به بدنه اصناف کلید حل بسیاری از مشکلات و مسیری برای شکوفایی و توسعه اقتصادی جامعه است.

امسال نیز که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است ، بیش از گذشته اعتماد و باور به بدنه اصناف اهمیت پیدا می کند و بایستی مسیر دخالت اتاق های اصناف را در نهاد سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها هموار تر کرد. به تعبیری دقیق تر هر زمانی  قابلیت‌های کارآفرینانه‌ی بخش خصوصی، و پشتیبانی‌های سیاستی بخش عمومی در هم آمیخته می‌شوند، «نوآفرینی» با سرعتی فراتر از تصورمان شتاب خواهد گرفت و این نوآفرینی به توسعه و رفاه اقتصادی در جامعه سرعت خواهد بخشید.

روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ اصناف استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم و قدردان اعتماد و همدلی تک تک آنها  نسبت به اتحادیه ها و اتاق اصناف مرکز استان هستیم. دستشان را به گرمی می فشاریم و اعلام می کنیم درهای اتاق اصناف و اتحادیه ها برای همفکری و حل مشکلات آنها همواره باز است و برای توسعه و پویایی بازار که خواسته بحق اصناف است، با تمام وجود خدمتگزاریم.

حشمت رحیمی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان لرستان
و نماینده اصناف استان در اتاق اصناف ایران

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید