گروه: خبر
تاریخ: ۱۳:۰۷ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
صعود تیم کونگ فو لرستان به رتبه ۹ کشوری

کونگ فو لرستان از رتبه 17 کشوری به رتبه 9 صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس هیات کونگ فو لرستان
با اعلام اینکه از رتبه ۱۷ کونگ فو در سال گذشته به رتبه ۹ صعود کردیم، دلیل آن را مشکلات مالی در برای میزبانی مسابقات و برگزاری همایشهایی اعلامی از طرف فدراسیون برشمرد و خاطر نشان ساخت: با برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار داریم سال آینده با توجه به پتانسیل خوبی که در کونگ فو استان وجود دارد جز ۵ استان برتر کشور باشیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده از این رشته ورزشی در خرم اباد، اظهار داشت: هم اکنون صد نفر از آقایان در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان مشغول فعلالیت می باشند.

حسین محمدی همچنین استقبال بانوان را خوب توصیف کرد و افزود: کونگ فو ۵ تیم فعال در سطح استان دارد و ۳۵ بانوی ورزشکار در خرم اباد فعالیت دارند.

وی با اشاره به حضور گسترده کونگ فو کاران لرستانی درتیم ملی و مسابقات برون مرزی، از برگزاری آزمون رتبه کونگ فو کار شال بند سبز در ۲۴ مرداد ماه، و همچنین آزمون استاژ رتبه یک تا چهار مشکی با حضور رئیس کمیته فنی و مسئولین استانی در خانه کونگ فو خبر داد.

رئیس هیات کونگ فو لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به محل خانه کونگ فو خرم اباد در منطقه گل سفید که از مناطق محروم به شمار می رود، حضور والدین برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران را چشمگیر توصیف کرد و گفت: برای تبادل فرهنگ و ایجاد روحیه پرنشاط بین ورزشکاران اقدامات فرهنگی مناسبی صورت گرفته است که شرکت کونگ فو کاران در نماز جمعه و مناسبت ها و جشن های مذهبی با لباس کونگ فو از جمله آنهاست.

وی در پایان گلایه کرد: با اینکه مکاتبات فراوانی صورت گرفته ولی بیش از ۶ ماه است که هیات کونگ فو بروجرد فاقد رئیس هیات می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید