گروه: خبر
تاریخ: ۱۲:۳۳ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تحویل ۷۵۰واحد مسکونی احداثی ستاد معین بنیادمسکن لرستان

دکتر مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان عملکرد ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان را بسیارخوب ارزیابی نمود و این ستاد را از ستادهای برترکشور در امر بازسازی دانست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این بازدید که باحضور دکترمرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان و مهندس رضایی مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان صورت گرفت ، دکتر مرادپور یک واحد احداثی ستاد معین لرستان را به نمایندگی از ۷۵۰ واحد تکمیل شده، افتتاح کرد.

دکترمرادپور دراین بازدید عنوان کرد: عملیات بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه باحضور ۱۳ استان مطرح کشور درحال انجام است ، که کار بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله درشهرستان اسلام آبادغرب به بنیادمسکن استان لرستان واگذار گردیده است.

دکتر مرادپور اظهار داشت: براساس ارزیابیهای صورت گرفته ، عملکرد ستادمعین بازسازی بنیادمسکن استان لرستان بسیار خوب است و این ستاد را از ستادهای برتر کشور در امر بازساری دانستند.

معاون عمرانی استاندار لرستان موفقیتهای حاصل را نتیجه برنامه ریزی هدفمند و مدیریت باانگیزه و پرتلاش در بنیادمسکن استان لرستان دانستند و از زحمات مهندس رضایی مدیر کل بنیادمسکن لرستان و سایر عوامل اجرایی ستادمعین لرستان تشکر و قدر دانی نمودند.

در ادامه مهندس رضایی عنوان کرد: ستاد معین بازسازی استان لرستان تعداد ۲۸۵۰ واحد مسکونی را در ۱۰۳ روستای شهرستان اسلام آباد غرب در دست ساخت دارد که از این تعداد ۷۵۰ واحد آن تکمیل و به مردم تحویل داده شده و مابقی واحدها نیز در دست احداث و واگذاری می باشند‌.

مدیر کل بنیادمسکن لرستان اظهار داشت: بیش از ۱۱۰۰۰ فقره تسهیلات ، بمنظور تعمیر واحدهای مسکونی شهری پرداخت شده است که تا کنون بیش از ۹۵درصد کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده در شهر به انجام رسیده است و مابقی کار نیز در دست انجام می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید