گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۱۱ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
آسیب به محیط زیست به بهانه خدمت رسانی به عشایر

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در جلسه شورای امور عشایر استان لرستان از آسیب به محیط زیست به بهانه خدمت رسانی به عشایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهرداد فتحی بیرانوند با عنوان اینکه خدمات رسانی و حمایت از قشر تولید کننده عشایر وظیفه همه ماست گفت: متاسفانه امروز برای حمایت از عشایر دچار خلط مبحث شده ایم که این موضوع با رویه زندگی عشایری منافات دارد.

ایشان با اشاره به این موضوع که اکنون در زندگی عشایری تخریب هایی در محیط زیست انجام می شود که هزار برابر تولیدات عشایر باارزشترند گفت: در برخی موارد رویکردی که در راستای خدمات دهی به عشایر داریم در جهت آسیب به محیط زیست کشور است.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: در برخی مناطق عشایری صدها درخت را قطع کرده اند تا جاده را به درب منزل عشایر برسانند و به بهانه خدمت رسانی تخریب فراوانی در منابع ملی انجام می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با عنوان اینکه این جاده ها در برخی موارد تا زیستگاههای حیات وحش پیش رفته و شرایط را برای حضور شکارچیان در زیستگاهها و آسیب به حیات وحش فراهم می نمایند گفت : مکاتباتی با دستگاههای متولی در این زمینه صورت گرفته تا خدمت رسانی به عشایر با کمترین آسیب به محیط زیست همراه باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید