گروه: خبر
تاریخ: ۱۷:۴۷ :: ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
تخریب کنندگان اراضی ملی در خرم آباد دستگیر شدند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از دستگیری تخریب کنندگان اراضی ملی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شیرزاد نجفی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر برداشت موسیر و تخریب اراضی ملی،گروه ویژه‌ای برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان،پس از گشت زنی‌های متوالی افراد خاطی را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند تصریح نمود: پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور حکم توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد، متخلفین تحویل مراجع قضایی شدند.

نجفی با اشاره به تمهیدات جدی و سخت‌گیرانه منابع طبیعی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی، افزود:نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت زنی‌های مداوم و بی‌وقفه از انفال و منابع طبیعی محافظت می‌کنند و به متخلفان و سودجویان اجازه تعرض و دست‌درازی به این منابع ارزشمند را نخواهند داد.

وی با یادآوری شماره تماس ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گفت : به‌طور قطع هوشیاری و اطلاع‌رسانی مردم می‌تواند نقش مؤثری در کاهش خسارات ناشی از تخریب در عرصه‌های منابع طبیعی را داشته باشد.

گفتنی است: در این راستا، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی توانستند یک دستگاه تراکتور ، لندرور و موتور سیکلت فاقد پلاک که در اختیار متخلفین بود را توقیف کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید