گروه: خبر
تاریخ: ۱۱:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
افتتاح نمایشگاه بزرگ محصولات غذایی ٬ صنایع دستی و تولیدات کشاورزی

همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور استاندار لرستان ؛ دکتر بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و تعداد کثیری از مسئولان استانی نمایشگاه بزرگ محصولات غذایی ٬ صنایع دستی و تولیدات کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالرضا بازدار در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و به منظور تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب سازمان جهاد کشاورزی لرستان با همکاری ادارات تابعه اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ محصولات غذایی ٬ صنایع دستی و تولیدات کشاورزی در محل ساختمان تازه احداث شده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی واقع در بلوار انقلاب – روبروی سازمان جهاد کشاورزی لرستان نموده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در این نمایشگاه گوشت قرمز ٬ مرغ ٬ تخم مرغ٬ ماهی ٬ برنج ٫ میوه جات و لبنیات به همشهریان عرضه می گردد.

وی در پایان گفت نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و تولیدات زنان روستایی و عشایری در این محل نیز بر پا شده است و در ایام هفته دولت « ۲ الی ۸ شهریور » صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ آماده عرضه محصولات خود به مشتریان خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید