مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از انجام سنجش علمی میزان رضایتمندی ذینفعان در راستای ارائه خدمات بهتر این شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سنگنوشته، مهندس گودرزی با اعلام این خبر افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا شامل: مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذی نفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی، انجام می شود.
گودرزی ادامه داد: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.
مهندس گودرزی در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسشگران از همکاری و تعامل بالای مشترکین و ذینفعان برای اجرای مطلوب این طرح قدردانی نمود.