گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۴۵ :: ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
بیعت مجدد مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید

علی سالاروند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان بار دیگر با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و سید شهیدان خدمت بیعت و بر تداوم خدمت‌ رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سالاروند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان فرهیخته ایشان خاطرنشان کردند: به تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، نخواهیم گذاشت این فقدان بزرگ، کوچکترین اخلالی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

وی شهید جمهور را نمونه بارزی از یک دولتمرد دلسوز و مردمی و خستگی ناپذیر توصیف نمود و شهادت را برازنده این شخصیت برجسته تاریخی عنوان نمود.

وی با اشاره به اتفاقات و حوادث اول انقلاب تاکنون از جمله شهادت شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان نمود: هیچ گاه مصائب وارده به انقلاب مانع حرکت بالنده آن نشده است و همواره با تکیه بر ذات اقدس الهی و رهنمودهای حکیمانه رهبری انقلاب از این گذرگاه‌های سخت تاریخی عبور کرده‌ایم و به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی اکنون که به قله نزدیک هستیم، نباید خستگی در گام‌های رو به جلوی ما تاثیر بگذارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در وداع باشکوه با شهدای خدمت گفت؛ این پشتوانه مردمی باعث دلگرمی و از آن مهم‌تر باعث افزایش مسئوليت همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود؛ می‌بایست با همت مضاعف، همدلی و مشارکت مردم در نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی تا رساندن پرچم به دستان مبارک صاحب اصلی آن از هیچ کوششی فروگذار نبود و با تمام توان در راه اسلام تلاش نمود و مشی سیاسی، انقلابی و از همه مهمتر ولایتمداری رئیس جمهور شهید را سرلوحه امور قرار داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید