تاریخ: ۸:۴۱ :: ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
طرح پویش مهر؛ مهر افشانی سرپرستی بانک سپه لرستان برای دانش آموزان نیازمند

صبح امروز به همت سرپرستی بانک‌ سپه استان لرستان تعداد ۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر مابین دانش آموزان نیازمند و کمتر برخوردار استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این حرکت خداپسندانه تحت عنوان «پویش مهر» به همت سرپرستی بانک سپه استان لرستان و بسیج پایگاه مقاومت بانک سپه استان شکل گرفت.


عیسی نوروزی رئیس امور شعب بانک سپه استان لرستان در توضیح برنامه پویش مهر این بانک تشریح کرد: خداوند را شاکریم که امروز این توفیق حاصل شد که در نخستین مرحله از طرح پویش مهر تعداد ۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر را مابین دانش‌آموزان نیازمند و‌کمتر برخوردار استان توزیع کنیم و انشالله در مراحل بعدی این تعداد بسته حمایتی لوازم التحریر افزایش پیدا خواهد.

نوروزی بیان کرد: ارزش هر بسته لوازم التحریر معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که در انتخاب نوع لوازم التحریر از برندهای ایرانی با هدف حمایت از تولید داخلی بهره جسته‌ایم.

او همچنین گفت: لیست دانش آموزان نیازمند مدارس استان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان تهیه شده و محتویات این بسته‌ لوازم‌التحریر، مایحتاج ‌یکساله دانش آموزان نیازمند را فراهم می‌کند.

رئیس امور شعب بانک سپه استان لرستان ادامه داد: طرح پویش مهر طی دو مرحله در مقطع ابتدایی و متوسطه مابین مدارس دخترانه و پسرانه مناطق کمتر برخوردار استان اجرا می‌شود.

عیسی نوروزی با اشاره به اینکه سرپرستی بانک سپه استان نسبت سایر مسئولیت‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و در بحث ساخت و ساز در مناطق محروم نیز پیشینه همکاری خوبی دارند، تاکید کرد: این حرکت خداپسندانه قدمی هر چند کوچک برای دانش آموزان است و برای ما بسیار ارزشمند است و ان شاءالله روزی فرا رسد که هیچ نیازمندی در سرزمین ایران نباشد و امید داریم با این امر خداپسندانه لبخند رضایتی بر صورت این عزیزان بنشانیم.

مصاحبه: نرگس سپه‌وند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید