شهردار خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۱۹ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
آتش نشانان در همه جای دنیا از رسته های تلاشگر و فداکار به شمار می آیند

صبح امروز به مناسبت روز ملی آتش نشانی، آیین گرامیداشت آتش نشانان شهرداری خرم آباد با حضور شهردار خرم آباد، رییس شورای شهر ، معاونین شهردار و مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شهردار خرم‌آباد در این نشست با ارج گزاری روز آتش‌نشان گفت: هفتم مهرماه به نام روز آتش‌نشان و ایمنی نام‌گذاری شده است و این روز بهانه‌ای است برای سپاسگزاری از کسانی که برای حفظ تندرستی و آرامش مردم خود را به آب‌وآتش می‌زنند.

وحید رشیدی افزود: آتش نشانان در همه جای دنیا از رسته های تلاشگر و فداکار به شمار می آیند ولی در کشور حادثه خیزی چون ایران تلاش نیروهای آتش‌نشانی دوچندان است که باید این فداکاری و کوشش را ارج نهاد.

دکتر رشیدی در پایان با سپاسگزاری از کوششهای اتشنشانان شهرداری خرم آباد گفت: آتش نشانان شهرداری خرم آباد همواره با توجه به امکانات اندک این سازمان از هیچ کوششی در جهت رفاه شهروندان فروگذار نکرده اند.

همچنین در این آیین، نشان آتشپاد سوم حمید علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد به وی اهدا و پس از آن با اهدای نشان یادبود از آتش‌نشانان بازنشسته و برگزیده این سازمان سپاسگزاری شد.

در پایان این آیین نیز نمایشگاه توانمندی‌ها و ابزار آتش نشانی وامداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گشایش یافت.

گفتنی ست: در این نمایشگاه که دارای هشت بخش است ، تجهیزات و ابزار سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد از هفتم تا ۱۲ مهر ماه به نمایش گذاشته می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید