گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۳۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اعزام ۱۰ هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور

سرپرست معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان خبر داد و گفت: بیش از 9 هزار نفردانش‌آموز در سال تحصیلی جاری به مناطق دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اسدالله عباس زاده در آیین بدرقه اولین کاروان راهیان نور در الیگودرز اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید اردوهای راهیان نور پرشورتر از سال‌های قبل و با ضریب امنیت بالاتری برگزار می‌شود و بیش از۱۰هزار نفر از دانش آموزان به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از طولانی‌ترین وموثرترین اردوهای دانش‌آموزی برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های دهم و یازدهم در اولویت اعزام به سرزمین‌های نور هستند اما اگر سایر دانش آموزان متقاضی باشند می‌توانند در این اردوها شرکت کنند.

عباس زاده عنوان کرد: موضوع امنیت اردوها در رأس همه دغدغه‌های مسئولین اردوها قرار دارد لذا تمامی مراحل این اردوها از طریق سامانه کنترل اردوها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته موفق شدیم ۷هزار نفردانش‌آموز را به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام کنیم اما امسال تلاش خواهیم کرد ۱۰ هزار نفردانش‌آموز را به این مناطق اعزام کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید