استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۲۸ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
امنیت کنونی جامعه حاصل جانفشانی های شهداست/ باید یادواره ها را به راهواره تبدیل کنیم

صبح امروز استاندار لرستان در یادواره 456 شهید والامقام 8 سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت گفت: اگر امروز ما فرصت داریم،بحث کار و توسعه را مطرح کنیم و از اختلاف سلیقه در بحث اداره کشور حرفی بزنیم نباید فراموش کنیم که این کشور محصول خون ریختن و رشادتهای شهداست و اگر آنها نبودند اکنون این امنیت را نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید موسی خادمی افزود: شهدا نیازی به یادواره ها ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند یادواره ها و سرمشق گیری از راه و روش آنان هستیم و باید این یادواره ها را به راهواره تبدیل کنیم.
وی عنوان کرد: امنیت مهمترین نیازمندی همه ماهاست که بخشی از آن توسط نیروی انتظامی تامین می شود. دکتر خادمی با بیان اینکه باید قدر وجود نیروی انتظامی را بدانیم، تاکید کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی علاوه بر گسترده بودن وظایف و خدمات خود به روز بودن در برابر محیط را باید در اولویت خود قرار دهد.

دکتر خادمی اظهار داشت:در جامعه ای که هر روز در حال تحول است و روشهای مختلف جدید جرم ایجاد می شود، نیروی انتظامی باید به روز باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی یک سازمان مردمی است و باید در دل مردم با اقتدار جای بگیرد.

دکتر خادمی عنوان کرد: نیروی انتظامی باید به دنبال اقتدار همراه نفوذ در دل مردم باشد، زیرا حاکمیت بر قلبها مهم و ضروری است.

استاندار لرستان گفت: از یک طرف بخشی از چهره مهربانانه نظام توسط نیروی انتظامی باید توسط این سازمان به مردم نشان داده شود و از طرف دیگر پنجه آهنین نظام در مبارزه با تروریست، مبارزه با قاچاق، مبارزه با دشمنان نظم و امنیت و غیره توسط این نیرو باید نمایش داده شود که تا امروز این وظیفه توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام گرفته است.

شهدا از سیاسیون دارای تقوای دینی و معیار خودگذشتگی بودند

دکتر خادمی گفت: مردم ما این روزها نیازمند مهربانی و همدلی بیشتری هستند و نیروی انتظامی خط اول اتصال نظام با مردم است.

در این یادواره سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و شهدا پایبند به انفلاب بودند و نسبت به دشمنان حساس داشتند و جانانه در مقابل دشمن و فتنه گران جنگیدند.

وی تاکید کرد: شهدا از سیاسیون دارای تقوای دینی و معیار خودگذشتگی بودند و همواره به دنبال ثبات کشور وحفظ امنیت مردم بودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید