گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۱ :: ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
ایران مدیری مدبر و توانا همانند رئیس‌جمهور شهید می‌خواهد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان با تاکید بر اینکه ایران با این اقتدار مدیری مدبر، توانا و باتجربه و نترس را همانند رئیس‌جمهور شهید را می‌خواهد که در سازمان ملل با اقتدار و شجاعت تصویر سردار دل‌ها را بالا ببرد، افزود: ما باور و اعتقاد داریم که آقای قالیباف این توانایی و شایستگی را برای ادامه راه شهیدجمهور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عزت‌اله بهاروند، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان؛ در همایش حامیان دکتر قالیباف در لرستان که با حضور نیروهای انقلابی، اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی، خانواده‌های شهدا و شهروندان خرم‌آبادی در سالن همایش‌های جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: جمع حاضر قوی‌ترین و موثرترین تشکل جبهه انقلاب محسوب شده که در همه عرصه‌های نظام پای کار بوده و هستند.

وی افزود: جمع نیروهای انقلابی لرستان میثاق همدلی با دکتر قالیباف بسته و از هیچ تلاش و زحمتی برای پیروزی وی فروگذار نخواهد کرد.

بهاروند با تشریح گزارش کار ستادهای قالیباف در لرستان، گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی و آوردگاه زودرس انتخابات ریاست‌جمهوری، شرایط ویژه‌ای را برای انجام اقداماتی بسیج‌وار برای نیروهای انقلابی و ستادهای مردمی ایجاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان، ارتباط با همه دستگاه‌ها و مدیران ارشد، روحانیت و نماینده ولی‌فقیه در لرستان تسکیل ستاد مرکزی و ستاد بانوان، تشکیل ستادهای شهرستانی، تشکیل کمیته‌های فرعی، برگزاری جلسات با احزاب، اجرای تبلیعات فراگیر میدانی از جمله فعالیت‌های انجام شده برشمرد.

بهاروند با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب، ایران به عنوان یک کشور قوی و در تراز کشورهای قدرتمند در جهان حضور دارد، افزود: اگر جوانان اروپایی و غربی امروز عکس رهبری را در بالاترین جاهای کشورشان به اهتزاز درمی‌آورند، این نشان از عظمت و قدرت نظام دارد و شاهد تحقق فرمایش امام راحل مبنی بر صادر کردن انقلاب به همه جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران با این اقتدار مدیری مدبر، توانا و باتجربه و نترس را همانند رئیس‌جمهور شهید را می‌خواهد که در سازمان ملل با اقتدار و شجاعت تصویر سردار دل‌ها را بالا ببرد، افزود: ما باور و اعتقاد داریم که آقای قالیباف این توانایی و شایستگی را برای ادامه راه شهیدجمهور را دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید