شهردار خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۸ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
باید تا پیش از شروع بارش ها نقاط حادثه خیز شناسایی شوند

بعد از ظهر دیروز نشست ستاد بحران شهرداری به ریاست وحید رشیدی شهردار خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شهردار خرم آباد در آغاز این نشست با تقدیر از عملکرد حوزه خدمات شهری و مناطق شهرداری در ایام محرم و خصوصا روز عاشورا گفت: عملکرد جهادی مدیران و نیروهای خدماتی شهرداری در این ایام و در بحث همکاری با هیاتهای عزاداری، تهیه خاک ، هیزم خشک ، نظافت و شستشوی معابر و جایگاههای عزاداری موجبات سربلندی ما را فراهم آورد.

وحید رشیدی با اشاره به در پیش بودن بارندگیهای پاییزی و مشکلات ناشی از آن گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط حادثه خیز ، پیشاپیش تدابیر لازم را برای پیشگیری یا مقابله با آبگرفتگیها در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: باید هر چه سریعتر نقاط حادثه خیز شناسایی شده و طرحهای پیوست جهت اصلاح آنها همراه با برآورد هزینه آنها ارائه شوند تا در زمان بارندگیها مشکل خاصی ایجاد نگردد.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: باید نسبت به بررسی و تعمیر احتمالی پمپهای مربوط به زیرگذرها اقدام شده و در کنار آن پمپهای رزرو نیز خریداری شود ، همچنین لازم است اقداماتی چون لایروبی و بازسازی حوضچه های انتظار زیرگذرها ، لایروبی کانالهای آبهای سطحی و هرس درختان جهت پیشگیری از حوادث ناشی هرچی بادهای شدید و طوفانها اجرایی شود.

گفتنی ست: در نشست دیروز معاونین شهردار و مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری و دیگر عوامل مربوطه حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید