گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۰ :: ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان با حضور مسئولان دانشگاه و نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد و برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌های دانشجویی و مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان در شهرستانهای استان، مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای فرهنگی دانشگاه لرستان قرار گرفت.

در این جلسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در سخنانی بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاه تأکید نمود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی توضیح داد:«فرهنگ‌سازی در راستای تقویت و نهادینگی فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاهها، بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد».

وی همچنین بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز بر اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر منشور عفاف و حجاب در سطح دانشگاه تأکید نمود.

در این جلسه، معاونان دانشگاه لرستان شامل دکتر فلاحی‌اصل (معاون فرهنگی و اجتماعی)، دکتر یونسی (معاون دانشجویی) و دکتر رشیدیان (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی) همراه سایر مدیران فرهنگی دانشگاه لرستان حضور داشتند و برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی تشکل‌های دانشجویی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل گفت:«تشکلهای دانشجویی به عنوان بازوان قدرتمند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محسوب می‌شوند و از فعالیتها و همکاریهای همه تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان، باید سپاسگزاری نمایم».

گفتنی است نمایندگان تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، در جلسه حضور داشتند و برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی خود را ارائه نمودند.

همچنین برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی مراکز آموزش عالی اقماری وابسته به دانشگاه لرستان (شهرستانهای سلسله، دلفان، کوهدشت و پلدختر) نیز ارائه شد و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

چاپ خبر
بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید