گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در کانون اصلاح و تربیت لرستان

همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسمی ویژه باحضور فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان ، رئیس و پرسنل کانون اصلاح و تربیت لرستان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ نوری چراغ در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کلیه پرسنل به ویژه نیروهای تلاشگر پرسنل یگان حفاظت زندان گفت: از دیدگاه ما هفته نیروی انتظامی، نماد قدردانی از اقدامات و خدماتی است که یگان‌ حفاظت برای حفظ امنیت و حفاظت و پاسداری درسطح زندانها داشته است.

نوری چراغ در ادامه افزود: جوانان ایران اسلامی درجنگ تحمیلی هشت ساله با دشمن به ندای امام عظیم الشان لبیک گفتند واز همه چیزشان گذشتند و به دفاع از مملکت پرداختند ودراین راه به شهادت رسیدند و اینک ما باید در این شرایط بسیار سخت جنگ اقتصادی بر علیه نظام مقدس اسلامی در کنار ولایت فقیه باشیم .

نوری چراغ خاطر نشان کرد: از آنجائیکه امنیت و حفاظت از زندان ها کار بسیار دشواری است نیروهای این یگان توجه خاصی به نکات امنیتی داشته باشند ،و لذا شما دراین میان وظیفه سنگینی را بعهده دارید.

فرمانده یگان حفاظت زندانها افزود: امیدواریم بتوانیم در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایت مدار موثر باشیم.

شایان ذکر است: در این مراسم از سوی ریاست کانون اصلاح و تربیت از سرهنگ نوری چراغ و کلیه نیروهای یگان حفاظت این مرکز تقدیر و هدایایی به ایشان اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید