گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
بیش از ۵۰۰ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می کنند

مديرعامل شركت گاز استان لرستان گفت: هم اكنون بیش از 500 هزار مشترك گاز در استان لرستان از خدمات اين شركت استفاده مي كنند كه بیش از 120 هزار مشترك روستايي و 380 هزار مشترك در بخش شهري هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غلامرضا لطفعليان با اشاره به اينكه شركت گاز لرستان حركت رو به رشد و پرشتابي را در توسعه گازرساني به اقصي نقاط استان دارد گفت: هم اكنون بیش از ۹۹ درصد جمعيت شهري و بيش از ۸۲ درصد جمعيت روستايي استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی افزود: هم اکنون ۲۴ شهر استان از نعمت گاز بهره مند هستند و با گازرساني به شهر شول آباد طي امسال و سال آينده ١٠٠ درصد جمعيت شهري استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مهندس لطفعلیان در ادامه گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری شركت گاز لرستان توانست حدود ۸ هزار مشترك را جذب نمايد كه بيشتر در حوزه روستايي بودند.

وي افزود: با توجه به برنامه ريزي صورت گرفته در نظر است تا پایان سال جاري تعداد روستاهاي متصل به شبكه سراسري گاز در استان به بيش از ١٤٠٠ روستا برسد و اميد مي رود اين امر با تحقق شرایط ميسر گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با اجرای طرحهای گازرسانی روستایی، کمبودهایی که در این بخش نسبت به میانگین کشوری وجود داشت ،برطرف شده و درصد جمعیت روستایی برخودار از گاز استان در سطح میانگین کشوری قرار گرفته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید