گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت توزیع برق لرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم باشکوهی با حضور مدیرعامل، معاونین ، مدیران و کلیه کارکنان در ستاد شرکت توزیع برق لرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم که تداعی گر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس بود از دلاوری های نیروهای پرتوان بسیج و خدمات ارزنده آنان به نیکی یاد شد.

مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در این باره اظهار داشت: بسیج مصداق بارز و الگوی واقعی خدمت خالصانه و نماد ایثار و رشادت است که باید از آموزه های آن درسهای زیادی بیاموزیم.

مدیرعامل برق لرستان ابراز ذاشت: بخش اعظمی از اهداف بسیج در راستای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنان تعریف شده و ما باید با الگو گرفتن از اندیشه بسیج خدمت گذاری صادقانه را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

مهندس خودنیا با اشاره به شرایط کنونی جهان و اینکه حکومت اسلامی مورد طمع همه ایادی شرق و غرب قرار گرفته، گفت: تنها راه مقابله با آنان نهادینه نمودن تفکرات بسیجی در سطح جامعه می باشد.

وی بسیج را همچون سدی محکم و دژی نفوذ ناپذیر برای انقلاب دانست و بیان داشت: بسیج یک مجموعه پیوسته و یک واحد نمونه است که مانند خون در رگهای ایران اسلامی می جوشد.

در ادامه مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی و مسئول امور ایثارگران شرکت ضمن تبریک هفته بسیج، فرمان امام (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ را یک اتفاق تاریخی برای کشور دانستند و بیان داشت: فرمان تشکیل بسیج در آن زمان حساس و بحرانی که انقلاب فقط یک حکومت تازه و نوپایی بود خط سیر انقلاب را بیمه نمود.

سلیمانی بسیج را یک موهبت الهی خواند و ابراز داشت: شرکت توزیع هر ساله به منظور تکریم و گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام شامخ بسیجیان مراسم تجلیل از این عزیزان را برگزار می نماید.

وی با اشاره به نقش بسیج در ترویج فرهنگ بسیجی و اشاعه روحیه جهادی گری، ایثار و رشادت گفت: بسیجسان آن زمان در سنگرهای مبارزه با دشمن حضور داشتند و الان بایستی در سنگرهای جدید توسعه اقتصادی کشور، توسعه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم در خدمت نظام و کشور عزیزمان باشند.

در پایان مراسم مهندس خودنیا مدیرعامل برق لرستان به چند نفر از بسیجیان نمونه شرکت به پاس خدمات و زحماتشان هدایای تقدیم نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید