آیت الله میرعمادی در افتتاح مرکز تخصصی چشم در کلینیک آفتاب:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۰۸ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
توسعه مراکز درمانی خدمت بزرگی به استان و کشور است

صبح امروز با حضور آیت الله میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، دکتر خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار، شماری از مدیران و پزشکان آیین افتتاح کلینیک تخصصی چشم پزشکی آفتاب، در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، آیت الله میر عمادی در این مراسم ابراز داشت:لازمه الگو شدن کادر پزشکی در جامعه بستگی به میزان رضایت مردم دارد و از طرفی توسعه مراکز درمانی در استان موهبتی ست که خداوند متعال نصیب سرمایه گذاران می کنند که مردم همواره از آنان به خیر و نیکی یاد خواهند کرد.

وی در باب اهمیت مسوولیت پذیری در حوزه درمان بیان داشت: ما باید همواره در همه زمینه های خدمت رسانی به خاطر داشته باشیم که سیاست ما منطبق بر دیانت ما و دیانت مانند سیاست ماست.

آیت الله میرعمادی تاکید کرد: ما باید قدردان کسانی باشیم که پایه گذار خدمات بزرگی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروزه حوزه درمان کشور پیشرفت قابل توجهی داشته است و پزشکان ایرانی موفق به اخذ رتبه های عالی گشته اند، افزود: افتتاح کیلینک تخصصی چشم آفتاب نیز از این دسته خدمات ارزنده است و نه تنها خدمتگزار استان بلکه خدمتگزار کل کشور خواهد بود و شایسته است که مسوولین موانع و مشکلات را برای سرمایه گذاران هموار کرده تا شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.

گفتنی ست: احداث مرکز تخصصی چشم پزشکی در کلینیک آفتاب خرم آباد به همت دکتر مبلغی رقم خورد.

آیت الله میرعمادی ضمن تحسین و تقدیر و تشکر از دکتر مبلغی ابراز داشت: احداث این مرکز و سایر مراکز بهداشت و درمانی تخصصی خدمت بزرگی به استان است که علاوه بر تسریع درمان موجب کاهش هزینه های هنگفت درمانی می شود از طرفی دیگر بیماران ما با مشکلات مراجعه به تهران و تامین استراحتگاه مواجه نخواهند بود.
دکتر مبلغی نیز دراین آیین افتتاح کلینیک تخصصی چشم بیان داشت: این کلینیک مجموعه ای یونیک و منحصر به فرد است که از حیث جامعیت در غرب کشورنظیر ندارد که ان شالله در صدد توسعه آن نیز هستیم.

این مرکز تا سقف ۱۸ نفر اشتغالزایی خواهد داشت

موسس کلینیک تخصص چشم آفتاب افزود:این مجموعه با ظرفیت ۸ میلیارد تومان افتتاح شده که ۵ میلیارد تومان ازاعتبار لازم تا حالا کنون محقق شده ومابقی اعتبار نیز در دست اقدام است که مصرف شود.

دکتر محمود مبلغی گفت: این مرکز دارای ۸۰ متر فضای اتاق عمل، ۲۲۰ متر فضای درمانگاه، معاینه، اتاق عمل و لیرز است.

وی اعلام کرد: این مرکز تا سقف ۱۸ نفر بصورت پاره وقت و تمام وقت اشتغالزایی خواهد داشت.

دکتر مبلغی در تشریح کارایی این مرکز تخصص چشم تاکید کرد: این مرکز دارای دستگاه مدرن اگزایمر لیزر است به عبارت دیگرصنعتی برای برای حذف عینک بطور تضمینی و صدر درصد و اصلاح عیوب انکساری چشم از دیگر خدمات این مجموعه است.
این مرکز مجهز به لیرزهای شبکیه که مجهز به ماکروپالس است.
لیرز برای درمان آب سیاه
لیرز برای پیشگیری از آب سیاه
تصویربرداری از شبکیه برای درمان بیماری ها چشم
تصویربرداری از قرنیه از دیگر خدمات این مرکز تخصصی چشم است.

دکتر مبلغی عمده اهداف خویش از احداث این مرکز را تحت عنوان استقرار خدمت در استان، سهولت دسترسی و تسریع درمان توسط بیمار، جلوگیری از هجرت وسفر بیماران به تهران یا سایر استانها و جذب مشتریان خارجی بویژه طبق مکاتبات انجام شده با نمایندگانی از حوزه کشور عراق عنوان کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید