دکتر رستمی مشاور عالی دستگاه قضایی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۱۱ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
تکریم علمی و عملی ارباب رجوع در دستور کار دستگاه قضایی کشور است

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل لرستان، دکتر رستمی مشاور معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه با حضور در استان لرستان در خلال جلسه طرح ارزیابی مدل تکریم ارباب رجوع ویژه دادگستری ها گفت: دستگاه قضایی یکی از نهادهای پرمخاطب و پرمراجعه در بین آحاد جامعه بوده و در راستای تکریم ارباب رجوع، سازمان دهی و […]

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل لرستان، دکتر رستمی مشاور معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه با حضور در استان لرستان در خلال جلسه طرح ارزیابی مدل تکریم ارباب رجوع ویژه دادگستری ها گفت: دستگاه قضایی یکی از نهادهای پرمخاطب و پرمراجعه در بین آحاد جامعه بوده و در راستای تکریم ارباب رجوع، سازمان دهی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.

دکتر رستمی اظهار داشت: دادگستری هایی که فرآیند ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم را بهبود بخشند تندیس می گیرند.

وی افزود: افزایش کیفیت ارائه خدمات، بهبود رفتار با مراجعان و افزایش سرعت رسیدگی به مراجعات مردمی بخشی از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است.

به گفته مشاور معاون فرهنگی قوه، بهبود و اصلاح همه فرآیندهایی که پاسخگویی به مردم و رسیدگی به پرونده ها را زمان بر می کند، بخش دیگری از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه است.

ایشان ادامه داد: این طرح با مشارکت کارکنان بخش های مختلف دستگاه قضایی پیگیری و انجام می شود تا بتوانیم در همه بخش هایی که مردم با آن سر و کار دارند کیفیت و سرعت خدمات و پاسخگویی را مطلوب تر کنیم.

همچنین بیان داشت: پایان هر سال پس از دریافت و بررسی گزارش ها ، استان های برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع معرفی می شوند.
وی یادآورشد: مدل تکریم ارباب رجوع با همکاری یک تیم مطالعاتی دانشگاهی و الگوبرداری از کشورهای موفق در این حوزه و همچنین مطالعات تطبیقی و مصاحبه با نخبگان طراحی شده است.

جناب آقای دکتر رستمی به منظور شرکت درجلسه روسای حوزه های قضایی و کارشناسان معاونت های دادگستریها به منظور تبیین مدل طرح تکریم ارباب رجوع به لرستان سفر کرده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید