معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۲ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
خبر انتقال استاندار لرستان به استانی دیگر کذب است

حبیب الله خجسته‌پور، اخبار منتشره مبنی بر انتقال استاندار لرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: اخبار منتشره در برخی منابع خبری غیرموثق مبنی بر انتقال استاندار لرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد، کذب محض است.

حبیب الله خجسته‌پور، افزود: متاسفانه برخی با گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و اساس سعی دارند تا در سطح جامعه جوسازی کنند که این موضوع نیز در زمره همین نگاه و دیدگاه است.

خجسته‌پور، ادامه داد: طی هفته‌های آینده تعداد ۱۵ نفر از استانداران محترم به واسطه قانون منع بکارگیری بازنشستگان از جایگاه خود کناره‌گیری خواهند کرد اما این بدان معنا نیست که گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درست و نافذ باشد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان است

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای در فضای مجازی چنین القا کنند که دکتر سید موسی خادمی به استان کهگیلویه و بویراحمد یا هر استان دیگری منتقل خواهند شد، فرضیه غلطی است چراکه ایشان استاندار لرستان هستند و باقدرت به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد.

وی، گفت: منبع این خبر کذب یک کانال تلگرامی و یک سایت خبری در استان کهگیلویه و بویر احمد بود که در نهایت، به دلیل اینکه استاندار محترم لرستان بومی آن استان هستند، خبر در سطح لرستان نیز منتشر و بازنشر شد.

مردم اخبار مورد نیاز را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، تاکید کرد: از مردم شریف کشور و استان لرستان تقاضا دارم تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را، به منظور جلوگیری از هرگونه جوسازی و اشاعه خبرهای کذب، از طریق رسانه‌ها و منابع خبری رسمی کشور دنبال کنند./موج

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید