مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۴۳ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
دانش آموزان و فرزندان ایران اسلامی نقش موثری در نهادینه سازی فرهنگ مالیاتی دارند

در راستای اشاعه و نهادینه نمودن فرهنگ مالیاتی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در اداره کل امور مالیاتی استان لرستان، فراخوان مسابقه نقاشی و انشانویسی با موضوع مالیات ویژه فرزندان همکار برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح روز یک شنبه، نهم دیماه، در محل ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان لرستان و با حضور محمدرضا محمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان و دیگر مسئولین این اداره کل، از ۱۷ نفر از فرزندان همکار سراسر استان که آثار خود را به دفتر روابط عمومی ارسال نمودند، به پاس خلق اثر هنری و شرکت در مسابقه با اهداء لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل شد.
متن تقدیرنامه محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله جمیل و یحب الجمال
خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد
بی شک ایران زمین به فرزندان مستعدش می بالد که این چنین هنرمندانه با رنگ ها بر تارک صفحات، قریحه و احساس را در هم می آمیزند و نقش خاطره می زنند. روزگاری رزمندگان این دیار راه مکتب پرافتخار اسلام را با فداکاری و ایثار طی کرده و سعادت و پیروزی را برای ایران اسلامی رقم می زدند، اما امروز توسعه و پیشرفت این سرزمین در گرو همه دانش آموزانی است که دل در گرو ایران اسلامی دارند و برای ترقی، پیشرفت، بالندگی و اقتدار این سرزمین مقدس پای در رکاب علم و معرفت نهاده و فریاد شجاعت، اقتدار علمی، دانایی، خودباوری و شکوه تمدنی را به گوش جهانیان می رسانند.
به بهانه اشاعه و نهادینه نمودن فرهنگ مالیاتی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در اداره کل امور مالیاتی استان لرستان فراخوان مسابقه نقاشی و انشانویسی با موضوع مالیات ویژه فرزندان کارکنان برگزار گردید، لذا به پاس خلق اثر هنری و نمایش تلقی جذاب و دل انگیز خود از مفهوم مالیات که نمونه بارز احساس لطیف و ذوق هنری شماست، این لوح سپاس تقدیم حضور شما می گردد.
امیدوارم که همواره با حضور و مشارکت در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری مدارج رشد و کمال را طی نمائید و “مصداق فتبارک الله احسن الخالقین” باشید.

محمدرضا محمدی
مدیرکل امو مالیاتی استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید